© Calvin Klein

Calvin Klein har fået nyt logo

Vi har gennem årene set Calvin Kleins velkendte logo på alt fra T-shirts til undertøj. Men nu har mærket offentliggjort et helt nyt logo

6. februar 2017 af Anne Amdi

I august 2016 fik Calvin Klein en ny kreativ direktør, Raf Simons, som også tidligere har været hos Christian Dior. 

Simons har altså ikke været hos Calvin Klein længe, men designeren er ikke bange for at sætte sit præg på mærket. Det blev stadfæstet på Instagram fredag morgen, da Calvin Klein delte et splinternyt logo.

Logoet er lavet i samarbejde med den grafiske designer Peter Saville, som Simons før har arbejdet sammen med. Det nye logo forbinder ånden fra det originale, og er samtidig et moderne pust og en anerkendelse af, at der er sket ændringer. 

Psst … Nu er det officielt, BH’en skal ud!

Raf Simons har sluppet billeder af sin første kollektion for mærket ved navn Calvin Klein By Appointment

Tiden vil vise, om Raf Simons' næste kollektion for Calvin Klein, som vises under New York Fashion Week, vil inkorporere det nye logo. 

Se billedet på Instagram her:

Måske er du interesseret i ...

Seneste