Få en stylist med i prøverummet

Har du Snapchat? Så kan du få tips direkte fra professionelle stylister næste gang, du har behov for vejledning i prøverummet

© Vero Moda

At shoppe i fysiske butikker er noget ganske særligt, men den virkelige shoppeoplevelse bliver i stigende grad udfordret af digitale webshops – derfor er der brug for nytænkning.

I håbet om at gøre det mere attraktivt at shoppe i butikker, søsætter Vero Moda i dag en Snapchat-kampagne, hvor mærkets stylister hver eftermiddag i en måned vil være tilgængelige for alle kunder, der ønsker vejledning i prøverummet.

“Der er fortsat meget snak om shoppeoplevelsen i de fysiske butikker – der skal være noget ekstra at komme efter. Det er også noget, vi hele tiden arbejder på hos Vero Moda, og nu prøver vi med dette tiltag – at koble den digitale og fysiske shoppingoplevelse sammen,” forklarer Liselotte Kirkelund, der er Digital Marketing Manager hos Vero Moda.

Svarer med det samme

Hun fortæller, at formålet med Snapchat-kampagnen både er at hjælpe kunden, når de står midt i en købssituation, at få modebrandets ekspertviden helt ud til slutforbrugerne, og derudover er det bare en sjov måde at interagere med hinanden på.

“Vores stylister sidder klar til at svare på alle spørgsmål med det samme – vi ved godt, at det er meget begrænset tid, man bruger i prøverummet, og derfor er en kort svartid vigtig for at få projektet til at lykkes.”

Kampagnen kører alle dage indtil 6. september mellem klokken 14 og 16. Find Vero Moda på Snapchat under brugernavnet Veromodafashion.