Få en stylist med i prøverummet
Har du Snapchat? Så kan du få tips direkte fra professionelle stylister næste gang, du har behov for vejledning i prøverummet
At shoppe i fysiske butikker er noget ganske særligt, men den virkelige shoppeoplevelse bliver i stigende grad udfordret af digitale webshops – derfor er der brug for nytænkning.
I håbet om at gøre det mere attraktivt at shoppe i butikker, søsætter Vero Moda i dag en Snapchat-kampagne, hvor mærkets stylister hver eftermiddag i en måned vil være tilgængelige for alle kunder, der ønsker vejledning i prøverummet.
“Der er fortsat meget snak om shoppeoplevelsen i de fysiske butikker – der skal være noget ekstra at komme efter. Det er også noget, vi hele tiden arbejder på hos Vero Moda, og nu prøver vi med dette tiltag – at koble den digitale og fysiske shoppingoplevelse sammen,” forklarer Liselotte Kirkelund, der er Digital Marketing Manager hos Vero Moda.