H&M samarbejder med Moschino

Behøver vi sige, at vi glæder os?

© H&M

H&Ms designsamarbejder er et af modeårets absolutte højdepunkter, og nu har highstreetgiganten afsløret næste levende billede: Moschino.

Nyheden blev delt i en livevideo på Instagram med topmodel Gigi Hadid og chefdesigner Jeremy Scott, som blev vist ved den årlige Moschino-fest i Coachella, Californien, samt på H&Ms sociale kanaler.

Moschino er modeverdenens mest legesyge brand, der står bag en række konceptuelle kollektioner med afsæt i populærkulturelle fænomener som Barbie, bamser og McDonald's.

Jeremy og Gigi var iklædt de første design fra H&M-kollektionen, der er fuld af samme humor og vitalitet, som kendetegner Moschino.

“Moschino og H&M er det perfekte collab i fashion lige nu med et mix af pop, streetkultur, logoer og også lidt glamour. Jeremy Scott er fantastisk – han forstår at have det sjovt med mode og at få kontakt med sine fans over hele verden,” siger Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor hos H&M.

Kollektionen bliver tilgængelig online og i udvalgte H&M-butikker verden over 8. november.