Had er kodeordet for Biancos nye kampagne

Den danske skoproducent er klar med en anti-had kampagne, hvor de selv opfordrer dig til at hade den – se den her og bedøm selv

Hader du også ananas på pizza? Og din nabo? Og mode? Hvis ikke, så kan du ligeså godt bare hade netop det og mere til. Sådan siger Bianco i hvert fald med deres nye anti-had kampagne Hate is so 2018.

Vi kan nemlig være så hadefulde mod ting og andre mennesker, at hadet har været udgangspunkt for hele kampagnen, hvor vi blandt andet møder en kunstig intelligens. Hun hedder Mary, og spår den allerstørste trend for 2018 til at være had til alt.

Med kampagnen sætter skoproducenten fokus på, at hadet kan være altopslugende i vor tids samfund. Derfor kan kampagnen tolkes som en kommentar til vores opførsel på i sær sociale medier, som over de seneste par år har været kritiseret for at være for grov.

Se kampagnevideoen herunder og bedøm selv, om du også hader den – eller hader Bianco, som de selv opfordrer dig til.

Udover kampagnevideoen er der selvfølgelig også blevet frigivet en hel image campaign, som du kan se et udsnit af herunder. Alle sammen spiller på den samme ironiske undertone, som er gennemgående for hele kampagnen.

Hvis du også hader at hade, så tilslut dig det gode budskab sammen med Bianco – så kan vi allesammen måske gøre op med alt det had, vi ser og oplever omkring os.