Ny it-girl i front for Tommy Hilfiger

Den amerikanske designer lancerer for tredje gang en Tommy Jeans Capsule Collection, og kampagnen inkluderer den næste store it-girl

Ny it-girl er kampagnemodel for Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger

Tommy Hilfigers ikoniske look fra 90'erne er i fokus, når mærket for tredje gang lancerer Tommy Jeans Capsule Collection.

Kollektionens ledsagende kampagne har tre friske ansigter i front, heriblandt den nye it-girl Sofia Richie, datter af musiklegenden Lionel Richie og søster til Nicole Richie (aka Paris Hiltons bestie). Foruden Sofia inkluderer kampagnen den amerikanske model Lucky Blue Smith og Hadid-søstrenes bror, Anwar Hadid.

Om valget af de cool kampagnemodeller udtaler Tommy Hilfiger:

“Lucky Blue Smith, Anwar Hadid og Sofia Richie repræsenterer kampagnens ungdommelige og rebelske ånd og giver kollektionens denimklassikere en ny, frisk kant.”

Kollektionen er inspireret af gadekultur med logoer og sporty detaljer, og inkluderer vanen tro på brandets signaturnuancer, rød, hvid og blå.

“Tommy Jeans Capsule Collection handler om at blande vores 90’er-arv og ikoniske styles fra vores arkiver med spændende påvirkninger fra dagens populærkultur,” siger Tommy Hilfiger.

Kollektionen forhandles på Tommy.com 12. april og fysiske Tommy Hilfiger-butikker 18. april.

Kollektionen vil blive lanceret af to omgange, hvoraf første del fejres i både København og Århus med musik og kolde øl og en pop-up shop.

København: Le Fix, Kronprinsensgade 9, 12. april fra 16.00 - 19.00

Århus: Støy, Store Torv 4, 8000 Århus C , 12. april 18.00 - 21.00

Ny it-girl er kampagnemodel for Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger
Ny it-girl er kampagnemodel for Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger
Ny it-girl er kampagnemodel for Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger
Ny it-girl er kampagnemodel for Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger