© Wenn.com

Snoop Doggs søn debuterer som model

Rapstjernens 20-årige søn går en anden vej end sin far og lander kampagne for et luksusmærke

5. januar 2018 af Amira Høg Daimar

Der er mange fordele ved at være barn af et 90’er-ikon. Således har Cordell Broadus, Snoop Doggs 20-årige søn, netop landet sin første modekampagne for luksusmærket MCM.

Broadus kom første gang i rampelyset, da han spillede amerikansk fodbold for sit universitet, og nu er han fast inventar på catwalken under de internationale modeuger, hvor han blandt andet har gået shows for Dolce & Gabbana i Milano og Philipp Plein i New York.

Modelarbejdet er dog kun midlertidigt, da Broadus drømmer om at lave film, oplyste han til W Magazine sidste sommer

Cordell Broadus har mange jern i ilden, da han også er kreativ direktør for streetwearmærket Joyrich, der, ikke overraskende, er inspireret af 90’ernes rappere.

Du kan se kampagnen for MCM herunder. 

Måske er du interesseret i ...

Seneste