Vero modas nye kampagnevideo har både Romee Strijd og Toni Garrn i front
© Vero Moda

Vero Modas kampagnefilm fanger zeitgeist

Det danske mærke er kendt for flotte kampagner, og den nye kampagnefilm, der inkluderer to internationale topmodeller, er ingen undtagelse

5. januar 2017 af Marie Alkestrup

Danske Vero Moda viste allerede flotte takter i 2016 med en kampagnefilm, der havde både Caroline Brasch og Josephine skriver i front

Men i Vero Modas nye kampagnevideo har de danske modeller måtte vige pladsen for Romee Strijd og Toni Garn, der blandt andet er kendt fra Victoria's Secret. 

Psst ... Josephine Skriver og Caroline Brasch taler ud om modellivet

Toni Garn er fra Tyskland og Romee Strijd er fra Holland, og de to modellers hjemlande er da også blevet inddraget i Vero Modas kampagnevideo. Her kan man både ane Berlins rå arkitektur og flere klip på en husbåd fra Amsterdam.

Vero Modas kollektion er blandt andet inspireret af det nye it-årti, 80’ernes, og urban mode. Kollektionen er skabt med henblik på at omfavne den moderne kvindes liv, hvor rejser og længere ophold i alverdens storbyer er en del af hverdagen. Som kampagnens kreative direktør, Kim Grenaa, fortæller:

“Unge kvinder ved, at de kan gå, hvorhen de vil, og det gør de faktisk også – både inden for mode og i livet.”

Se videoen her:

Måske er du interesseret i ...

Seneste