Populært skønheds-koncept gør det let at forkæle dig selv
Flere og flere kvinder er vilde med Goodiebox, hvor du får de lækreste skønhedsprodukter med posten hver måned – til en brøkdel af prisen – så du kan prøve nye, spændende produkter og undgå fejlkøb
Farer du også nogle gange vild i skønhedsjunglen og har skabet fyldt med dyre musthave beauty-produkter, der ikke helt fungerede for dig? Men har du alligevel den dér trang til selvforkælelse og elsker at shoppe lækre skønhedsprodukter? Så er der godt nyt.
Måske har du allerede hørt om konceptet Goodiebox, der siden 2012 hver måned har overrasket tusindvis af danske kvinder med nye beauty-produkter. Konceptet bliver mere og mere populært i Danmark, og alene i 2017 har Goodiebox fået flere end 5000 nye medlemmer. Og med god grund hvis du spørger co-founder og CEO Rasmus Schmiegelow, der mener, at konceptet er ideelt for beautybranchen.
"Når kvinder i dag vil købe kosmetik, er en af de helt store barrierer, at hun ikke kan tage det med hjem og prøve det. Dette problem er endnu større, når forbrugeren handler online, hvor man ikke kan se farverne rigtigt og dufte til produkterne. Med Goodiebox får medlemmerne mulighed for at afprøve en masse nye beautyprodukter, uden det koster dem en halv månedsløn hver gang. Det er både produkter, som de har hørt om, men de vil også blive præsenteret for nye produkter og brands", siger han.