Calvin Klein lancerer ny denimserie

Mærket fortsætter sin sejrsgang med lanceringen af en ny jeansserie, som vil gøre underværker for din krop. Se og shop dine nye denimfavoritter her

© Tyrone Lebon

Calvin Klein har siden 90'erne især fået opmærksomhed for deres ikoniske jeans– og undertøjskampagner.

De seneste år har Calvin Klein genoplivet storhedstiden og skabt hype ved gentagende gange at bruge populære, kendte personligheder som Justin Bieber og Kendall Jenner i deres kampagner. Her med fokus på at få engageret forbrugerne via hashtagget #mycalvins på de sociale medier.

Tidligere på måneden kunne vi rapportere, at den forhenværende Dior-designer Raf Simons overtager rollen som Chief Creative Officer for modehuset – og vi venter spændt på at se, hvilke ændringer, det medfører.

Indtil videre fortsætter livsstilskampagnen med #mycalvins, og en spritny tilføjelse i form af denimserien Sculpted Jean. De nye jeansmodeller er designet til at forstærke og definere kroppen ved hjælp af innovativt og fleksibelt materiale, der øger komforten.

Denimseriens kampagne prydes af modellen Bella Hadid, fodboldspilleren James Rodriguez og Cameron Dallas, som er kendt fra de sociale medier.

Du kan finde Sculpted JeanCalvinklein.com og se flere billeder fra kampagnen nedenfor.

calvin klein fall 2016 campaign dallas ph tyrone lebon 136

© Tyrone Lebon