Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

Georgia May Jagger tager over for Delevingne

Mulberry har netop afsløret deres forårs- og sommerkampagne med den underskønne Jagger i hovedrollen. Se billederne og video her

Cara Delevingne har været kampagnemodel for Mulberrys tre sidste store kampagner, der alle har involveret dyriske elementer: Først et mørkt vinterunivers med ugler for AW13, dernæst et teselskab med alt fra ustyrlige hunde og pelikaner til en hvid pony for SS14 og sidst men ikke mindst en klassisk smuk kampagne fra det skotske højland for AW14-sæsonen.

Mulberry overraskede også op til jul med deres sjoveste og mest humoristiske kampagne til dags dato, og nu er det britiske modehus klar med endnu en afsløring. Den unge model-of-the-moment, Cara Delevingne, er nemlig vippet af kampagnepinden til fordel for den underskønne og rockede Georgia May Jagger - and we like.

Georgia tilføjer noget kant og personlighed til den forårsdrømmende kampagne med navnet Flower Stories, der er skudt af makkerparret Inez og Vinoodh (der også var ansvarlige for den kampagne, der tilbage i 2003 og 2004 præsenterede Mulberry-klassikerne Bayswater og Roxanne).

I kampagnen møder 60'ernes bohochikke univers en britisk elegance og rocket coolness - perfekt indfanget af Georgia May Jagger, hvis far er rockstjernen Mick Jagger fra the Rolling Stones.

Se den eksklusive kampagnefilm herunder og lad dig forføre:

I kampagnen ses nogle af Mulberrys stærkeste tasker. Herunder deres nye Delphie bag (der kan vendes, så man ser en ny farve og lædervariant på bagsiden), deres Cara Delevingne bag, her præsenteret af veninden Georgia (rygsækken), en Mini Lily (det første billede) samt en lille Bayswater (her i rød). Alt i alt et fint match mellem nye og gamle klassikere, der fremhæver sæsonens tendens med minitasker.

Mere om Modenyheder? Få Costumes nyhedsbrev