Gina Tricots skandinaviske it-girls

Gina Tricot teamer dette forår op med tre smukke modeprofiler - se et sneak peak af samarbejdet her!

11. februar 2015 af Feline Scherfig Allentoft

Fra marts til maj vil tre af Skandinaviens store modeprofiler hver fortolke en Gina Tricot-kollektion og fungere som frontfigur for kampagnen.

Den første profil er Pernille Teisbæk, som har stylet en clean og minimalistisk kollektion, der tager udgangspunkt i det enkle, skandinaviske univers. Hernæst vil svenske Emma Elwin style en økologisk kollektion med fokus på bæredygtighed og fremtidens mode. Sidst men ikke mindst vil også Hanneli Mustaparta være frontfigur for en kollektion, som viser nogle af forårets vigtigste trends. 

Se et sneak peak af samarbejdet med Pernille Teisbæk i videoen herunder.

 “Vi er meget stolte af at kunne knytte tre så stærke og velkendte profiler til vores varemærke. De er tre fremgangsrige kvinder, som vores kunder ser op til. Vi ønskede også at hylde skandinavisk design og fremhæve betydningen af bæredygtig mode, så det føltes naturligt at vælge netop disse profiler," siger Alexandra Davidsson, PR- og presseansvarlig hos Gina Tricot.

Det første samarbejde, som er med Pernille Teisbæk, påbegyndes den 5. marts, og vi er meget spændte på, hvordan kollektionerne bliver! Kollektionerne lanceres i alle Gina Tricot-butikker og online på Ginatricot.com.

Gør som 24.000 andre

Seneste

Måske er du interesseret i...