H&M’s nye kampagne hylder alle kvinder – også Pernille Teisbæk

Acceptér dig selv – hvem end, du er. Budskabet i H&M’s nye kampagne er klart, og denne gang er der en dansk stjerne på rollelisten

© H&M

H&M har længe været bannerfører for mangfoldighed, og fortsætter ned ad samme sti med deres efterårskampagne, som hylder diversitet og viser et miks af inspirerende kvinder – heriblandt vores helt egen Pernille Teisbæk.

I kampagnefilmen optræder også andre cool profiler, inklusiv den transkønnede skuespiller Hari Nef, 72-årige Lauren Hutton, der både er model og skuespiller, og sangerinde Jillian Hervey fra gruppen Lion Babe, der lægger stemme til kampagnevideoens temasang She’s a Lady.

Se kampagnefilmen her:

H&M’s efterårskollektion er både romantisk og stærk med skarpe silhuetter, og stylingen på billederne trækker på 70’erne med lette materialer og blomsterprint.

Modellerne i printkampagnen tæller henholdsvis Adwoa Aboah, Hester Kemesky, Iselin Steiro og Katy Syme.

Kollektionen lander i alle H&M-butikker samt online. Se udvalgte billeder fra H&M's efterårskampagne her:

2126 112 srgb 300dpi

© H&M

2126 106 srgb 300dpi

© H&M

2126 105 srgb 300dpi

© H&M