©

Longines og la dolce vita

Watch out: Det ikoniske ur-brand Longines har netop lanceret en ny kollektion, DolceVita. Se de smukke ure her

Det schweiziske ur-brand Longines, har leveret klassiske ure siden 1832 og elegance og høj kvalitet har altid været i højsædet. Traditioner, der også går igen i den nye DolceVita-kollektion og -kampagne med tidligere Miss World og ambassadør i mere en ti år for Longines, Aishwarya Rai Bachchan, i front.

Urene i den nye DolceVita-kollektion fra Longines er elegante, feminine og tidløse, og inspireret af la dolce vita – det søde liv – er kollektionen en hyldest til det søde liv. Hjørnerne er afrundede, og urremmene kommer også i læder, ligesom du kan vælge en model med diamanter i urskiven.

Variationerne er mange, men er du på udkig efter et klassisk og feminint ur, du kan have for evigt, så er DolceVita og Longines værd at holde øje med. Priser fra 8.900 kroner.

Læs mere om de fine ure på Longines.com.