Louis Vuitton har indgået et samarbejde med Unicef, der skal hjælpe børn i nød. Målet er at rejse midler til Unicef og hjælpe børn, der er udsat for sygdomme, konflikter og andre farlige situationer, som truer børnenes trivsel.
Ligeledes skal de indsamlede midler sikre børnene adgang til rent drikkevand og uddannelse, som også er livstruende problemer for mange børn rundt omkring i verden.
Unicef er til stede før, under og efter en krise for at sikre, at børns liv og rettigheder beskyttes.
Gennem det nye partnerskab med Louis Vuitton vil de midler, der bliver indsamlet, hjælpe Unicef med at beskytte og sikre børns rettigheder overalt i verden og redde liv.
Det sker gennem et særligt designet produkt, the Silver Lockit, og hver gang der bliver solgt et vedhæng eller armbånd, doneres der 200 dollars direkte til Unicef.
“Vores 20.000 ansatte er gået sammen og har udviklet stærke idéer til fordel for denne sag. Vores mål er at nå ud til så mange mennesker som overhovedet muligt og bede dem om at dele vores løfte og sammen gøre en stor forskel,” udtaler Michael Burke, Chairman og CEO for Louis Vuitton.
Designet til the Silver Lockit udspringer af Louis Vuittons stolte tradition af rejseartikler, og det er inspireret af den dirkefri tromlelås, der blev opfundet af Georges Vuitton i 1890. Den er et symbol på beskyttelse, og i den nye kampagne bliver den også et symbol på forseglingen af løftet om at hjælpe børn i nød.
The Silver Locket vil blive solgt i Louis Vuitton-butikker verden over samt på Louisvuitton.com/lvforunicef fra den 13. januar 2016 for cirka 500 dollars, hvoraf de 200 dollars går direkte til Unicef.
Du kan også lave en direkte donation til verdens børn fra den 13. januar via dette link.
I forlængelse af lanceringen af the Silver Locket introducerer Louis Vuitton en digital kampagne kaldet #MakeAPromise, der skal skabe opmærksomhed over hele verden. Kampagnen lanceres i morgen, den 12. januar 2016, ved Unicef Ball i Los Angeles.
Med #MakeAPromise kan du dele og vise dit eget løfte ved at lave et lillefingerløfte og anvende hashtagget for at hjælpe med at sprede det gode budskab og skabe opmærksomhed omkring projektet.
DET SENESTE NYE DIREKTE TIL DIG