Paco Rabanne lancerer ny capsule-kollektion med Zalando

Levende nuancer og dynamisk design er omdrejningspunktet i Paco Rabannes spritnye SS23 capsule-kollektion, som forhandles eksklusivt hos Zalando.

paco_rabanne_zalando_mode_costumedk_teaser
© Zalando / Paco Rabanne

Kollektionen er udviklet med henblik på at stimulere sanserne – helt specifikt synssansen, følesansen og hørelsen – igennem en række dristige farvevalg. Hver style i kollektionen er udformet til at invitere dem der bærer kollektionen til at hengive sig til sine følelser og slippe sin farverige side løs.

Den innovative kollektionen består af 40 styles – 20 ready-to-wear items, 17 accessories og tre par sko – og den bringes til live igennem en række legende kampagnebilleder, hvor talenter fra den nye generation slentrer rundt i Paris gader iført styles fra kollektionen. Blandt talenterne er Crystal Murray, som er sanger og sangskriver, Dustin Muchuvitz, som er DJ og model samt Aj Yel, som er model.

Som det eneste nordiske magasin var Costume med til lanceringen i Paris, hvor Zalando havde samlet presse og influenter fra hele Europa. Her var vi blandt andet på besøg i Paco Rabannes showroom på Avenue Montaigne, hvor vi oplevede kollektionen – nederst i artiklen kan du finder vores favoritter.

Capsule-kollektionen blev tilgængelig på Zalando 12. april, og du kan browse igennem alle de 40 styles lige her.