Pieszak teamer op med Trine Kjær for Red Barnet

Pieszak har kreeret en kollektion og kampagne til fordel for Red Barnet – og du kan være med til at hjælpe udsatte børn i hele verden

Det danske brand Pieszak har indgået et samarbejde med Red Barnet, som har til formål at hjælpe udsatte børn i hele verden. Resultatet er en kollektion og kampagne målrettet den modebevidste forbruger, der ønsker at gøre en forskel for børns vilkår.

Kollektionen består af T-shirts og en taske i økologisk bomuld samt et par jeans. Designet tager udgangspunkt i det internationale morsealfabet, som et symbol på at bygge bro til børn i hele verden.

Med henblik på at nå bredt ud med budskabet og øge opmærksomheden omkring Red Barnets arbejde, har Pieszak allieret sig med en række kendte ansigter fra mode- og filmbranchen, der vil agere ambassadører i det halvandet år, kampagnen strækker sig over.

Psst ... Se også Louis Vuittons smukke og velgørende Silver Locket

Trine Kjær og kreativ direktør Henriette Pieszak

Til marts lanceres en kampagne med blogger og iværksætter Trine Kjær fra Trine’s Wardrobe, som er den første ambassadør i rækken.

“Alle børn fortjener en god start på livet, da opvæksten er så afgørende for, hvordan man som menneske kommer til at trives resten af livet. Jeg ser det som en kæmpe ære at kunne være med til at samle penge ind, der vil kunne gøre en forskel for børn, hvor end de lever – Afrika eller Danmark,” siger Trine Kjær om samarbejdet.

Pieszak x Red Barnet-kollektionen kommer i butikkerne til marts 2016 med priser mellem 279 og 789 kroner, og alt overskud går direkte til Red Barnet.

DET SENESTE NYE DIREKTE TIL DIG