Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

Foto: Louis Vuitton pre fall 2016

Se den nye Louis Vuitton-film, du ikke må gå glip af

Louis Vuitton kan bare noget med film, og modehusets nye smukke kampagnefilm vil imponere dig på ny

Vi har tidligere vist dig nogle af de vildeste modekampagner dette forår, hvori Louis Vuitton imponerede med deres fantasy- og videospilinspirerede forårskampagne, Series 4, som blandt andre havde Jaden Smith i front.

Men nu gør luksusmodehuset det igen.

Louis Vuitton har altid været gode til at lave smukke og eventyrlige film, som vi kan se igen og igen, og mærkets nyeste skud på stammen er ingen undtagelse.

Louis Vuitton har nemlig i forlængelse af brandets pre fall 2016-kollektion lavet en særlig kampagnevideo instrueret af den talentfulde Karim Sadli, som viser essensen og den særlige stemning fra den smukke kollektion.

Louis Vuittons nye kollektion er bygget op af tre forskellige temaer: Neo-classic, Elevated sportswear og The dream adventure.

Neo-classic handler om sofistikerede styles, der understreger mærkets dybe franske arv. Elevated sportswear hentyder til komforten i en aktiv garderobe, blandet med luksuriøse detaljer. The dream adventure omfavner det nye århundrede, hvori hele verden er indenfor rækkevidde.

Kollektionen er dog designet med ønsket om at skabe en helhed i garderoben, og stilen leger med den androgyne tendens tilføjet kunstneriske strejf – mulighederne er uendelige og ønsket er at gøre rejsen gennem garderoben et eventyr i sig selv.

Psst ... Se Louis Vuitton-udstillingen du ikke vil gå glip af her

Se Louis Vuittons nye kampagnefilm herunder.

DET SENESTE NYE DIREKTE TIL DIG

Mere om Modenyheder? Få Costumes nyhedsbrev