Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

Foto: Swimsuitforall

Sports Illustrated udfordrer kropsidealerne med 56-årig bikinimodel

Sports Illustrated plejer normalt at bringe billeder af unge modeller, men denne gang er magasinet gået i en helt anden retning

Normalt plejer du ikke at se 56-årige modeller på de glittede sider i magasiner, og slet ikke i en bikini, men modellen Nicola Griffin på 56 år beviser, at du sagtens kan se smækker ud i en bikini – uanset alder.

Det er badetøjsfirmaet Swimsuitforall, der står bag kampagnen, hvor blandt andre Nicola Griffin er kampagnemodel, og budskabet bag er, at alle aldre og former kan se godt ud i en bikini.

Udover Nicola Griffin, er også plussize-modellerne Ashley Graham og Philomena Kvao at finde i de smukke guldbikinier i kampagnen for Swimsuitforall.

De to andre smukke modeller Philomena Kvao og Ashley Graham i Swimsuitforalls kampagne/ Foto: Swimsuitforall

Sports Illustrated har nu valgt at støtte op om kampagnens budskab. Derfor vil billederne være at finde i 2016's Sports Illustrated Swimsuit Issue, hvilket gør Nicola Griffin til den ældste kvinde, der nogensinde har været i magasinet, siden Sports Illustrated første gang kom på gaden i 1964.

I forbindelse med kampagnen har Swimsuitforall udgivet følgende citat fra Nicola Griffin:

“Folk tror du bliver mindre sexet jo ældre du bliver – men det er blot en myte: Jeg har aldrig følt mig mere sexet.”

Forhåbentligt får vi andre lov til bare at se halvt så godt ud i en bikini som smukke Nicola Griffin, når vi engang når de 56 år.

GÅ IKKE GLIP AF NOGET!