
Tommy Hilfiger giver dig moderne 90’er-nostalgi
Er du vild med 90’erne, så vil du elske den nye Hilfiger Denim-kollektion, som genopliver de populæreste 90’er-styles
Af — 12. april 2016Det amerikanske mærke Tommy Hilfiger har netop lanceret en ny kollektion kaldet Tommy Jeans, som er en Hilfiger Denim-kollektion, der genopliver det ikoniske Tommy Hilfiger-tøj fra 90’erne i en nutidig fortolkning.
Kollektionen vil være præget af det ikoniske Tommy Hilfiger-logo, og der vil være unisex T-shirts, langærmede sweatshirts og en oversize denimjakke. Derudover vil der være en udelukkende dame-linje, som vil bestå af bikinier, højtaljede lyse jeans, afklippede shorts og de ikoniske overalls med Tommy Hilfiger-remme.
Psst ... Er du en ægte denimpge, så vil du elske disse 20 fund
Om kollektion siger designer Tommy Hilfiger:
“Tommy Jeans-kollektionen dyrker 90’er-nostalgien og hylder ikoniske styles fra vores arkiver. At tænke tilbage på 90’erne vækker nogle fantastiske minder – fra vores første samarbejder med musikere og berømtheder til vores fortsatte passion for populærkultur. Vores Tommy Jeans-kollektion hylder nogle af mine favorit-styles fra vores tidlige år, opdateret til en ny generation af Tommy-fans.”
Tommy Jeans-kampagnen har de to populære modeller Lucky Blue Smith og Hailey Baldwin i front, og derudover er modeller og bloggere såsom Jourdan Dunn, Caroline Vreeland og Veronika Heilbrunner blevet fotograferet i Tommy Jeans-kollektionen.