Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

Du orker det ikke rigtig, men du vil også godt i gang med forårstræningen. Motiver dig selv med en weekend med træningssessions og skønhedsbehandlinger på beauty-bootcamp © Bulls

Kickstart din krop til foråret

Costumes udsendte journalist har været på beauty-bootcamp. Få hendes personlige træners kostplan, og test hvilken ayurveda-type du er

Costume sendte journalist Katrine Brygmann på tre dages beauty-bootcamp, så hun kunne blive strammet op, spise sundt og få energien tilbage.
Hun var på spahotellet Sankt Jörgen Park Ressort i Gøteborg i Sverige, hvor du kan træne intensivt, få udrensende behandlinger, afstressende behandlinger og spise rigtig sundt.
Mathias er personlig træner hos spahotellet. Du kan få hans kostplan herunder. Kostplanen er til 14 dage og en proteinrig kost med mange grøntsager, grøn te, nødder og 20 gram fiskeolie dagligt. Efter 14 dage uden kulhydrater skal du dog indføre fuskmåltider, som han kalder det: en-to gange om ugen, hvor du spiser kulhydrater, så du ikke bliver syg af mangel på kylhydrater. Men det hedder en-to måltider med pasta, brød eller ris. Ikke en-to dage.

Morgenmad: 5 gram fiskeolie (omega 3 kapsler) , multivitamin
grøn te
håndfuld nødder

200 gram rødt kød: okse, kalv, svin

eller
smoothie med to spiseskefuld proteinpulver

eller
omelet med fire æg

Mellemmåltid: 5 gram fiskeolie

et kogt æg

en håndfuld nødder

Økologisk kaffe ( evt. med et skvæt fløde i - ingen mælk)

Frokost:

5 gram fiskeolie

grøn te

200 gram hvidt kød: Kalkun, kylling

grøntsager som salat, wok eller bagt i ovnen. For eksempel broccoli, blomkål, spinat, gulerødder, røde løg, purløg, pastinak, champignoner.

Aften:

5 gram fiskeolie, zink, magnesium, multivitamin

grøn te

fisk 200 gram

samme slags grøntsager som til frokost

(Et glas rødvin - spansk, hvis det gør aftenen lidt sjovere)

OBS: Ingen kulhydrater som pasta, ris, brød, kartofler eller den slags. De eneste kulhydrater, som fungerer, er grøntsager.

Costumes udsendte blev testet, hvilken ayurveda-type, hun er. Test, hvilken type du er - klik her.

Kilde til madplan: Træner Mathias, Sankt Jörgen Park Spa

Kilde til ayurveda-type: Sankt Jörgen Park Spa, Gøteborg

Mere om Hudpleje? Få Costumes nyhedsbrev