“Verdens smukkeste pige” i front for Juicy Couture

Et af 00’ernes mest populære mærker shanghajer den 16-årige model, der går under kaldenavnet “verdens smukkeste pige”

© Juicy Couture

Thylane Blondeaus navn kom på alles læber, da hun som 10-årig medvirkede i en kontroversiel kampagne for fransk Vogue, hvor hun agerede og poserede langt ældre end sin unge alder.

Men som bekendt er dårlig omtale bedre end ingen omtale, og den omdiskuterede modeserie endte med at gøre franske Thylande verdenskendt under kaldenavnet “verdens smukkeste pige”.

I dag er Thylane Blondeau fyldt 16 år og hun arbejder stadig som model for mærker som L’Oréal Paris. Nu er hun også annonceret som nyt kampagneansigt for et af 00’ernes mest populære brands: Juicy Couture. Kampagnen blev afsløret på Juicy Coutures Instagram-profil, hvor brandet skabte en mosaik af modellen, der ligger på en lyserød sofa iført matchende lyserøde polkaprikker.

© Juicy Couture

Comeback til Juicy Couture?

Juicy Couture har længe stået til at få comeback, og kampagnen med Thylane Blondeau er blot et af brandets mange nye tiltag.

I 2013 blev Juicy Couture opkøbt af Authentic Brands Group (der også ejer Herve Leger), hvorefter ABG lukkede alle Juicy Coutures butikker, rebrandede en af kollektionerne under navnet Juicy Couture Black Label og ansatte den anerkendte kendisstylist Jamie Mizrahi til at tage de kreative tøjler.

Siden har Juicy Couture samarbejdet med Vetements, og mandag annoncerede brandet, at det vil debutere på catwalken under New York Fashion Week i næste måned.

Mon 2018 bliver året, hvor Juicy Couture får sit store comeback?