Bliv A-DERMA Icon i samarbejde med Costume

A-DERMA søger personer med ardannelse eller sensitiv hud til at teste deres reparerende creme med tredobbelt virkning, Epitheliale A.H Ultra.

A-DERMA søger personer med ardannelse eller sensitiv hud til at teste deres reparerende creme med tredobbelt virkning.

Gennem Costume kan du blive en del af et professionelt samarbejde, hvor du får lov til at teste den nylancerede reparerende Epitheliale A.H Ultra creme fra A-DERMA.

Costume søger nemlig lige nu Icons (profiler, der har oprettet sig gennem app’en Society Icon til at afprøve produktet i fire uger og derefter fortælle om produktet på sin Instagram-profil.

Sådan gør du:
Du kan blive en del af det særligt udvalgte team bestående af 20 profiler ved at ansøge gennem Society Icon app’en, som du kan downloade på App Store eller Google Play.
Her skal du bruge koden COSTUMEICON, når du logger ind.

Hvis du bliver udvalgt, vil du modtage Epitheliale A.H Ultra cremen samt en løn, udregnet på baggrund af din Social Media Value, som er den værdivurdering, din Instagram-profil har fået, udregnet med udgangspunkt i dit antal af følgere på Instagram. Du kan se din Social Media Value i Society Icon app’en.

Herefter skal du selv skabe indholdet i form af et billede, hvor du selv indgår sammen med produktet, og poste det på din Instagram-profil. Du skal desuden være opmærksom på, at dette billede kan blive delt i stories på Costumes Instagram med 93.000 følgere.

Det er underordnet, hvor mange følgere du har, da det vægtes højest, at du er i målgruppen for produktet, samt at din hud er svækket eller sensitiv som følge af tatoveringer, eventuelt kirurgi, overfladiske dermatologiske indgreb eller overfladiske forbrændinger efter hårfjerning eller fjerning af tatoveringer.

Ansøgningsfrist: Torsdag den 20. august 2020.