10 modebrands, du skal følge på Instagram

Kom med bag om de vigtigste brands, der også er underholdende at følge. Vi har samlet ti Instagram-profiler, som du hurtigst muligt bør adde til dit feed

© Instagram: @chanel // @baumundpferdgarten
1 / 11

Instagram er det bedste sted at holde dig opdateret på de nyeste kollektioner, behind the scenes-billeder, kampagner og konkurrencer.

Det kan dog være en jungle at finde rundt i de mange forskellige brugere, og vi har derfor samlet ti Instagram-profiler, som vi her på redaktionen kan anbefale, at du følger, hvis du vil holde dig opdateret på tidens tendenser.

Tjek dem igennem herunder, og tilføj dem efterfølgende på Instagram, hvis du føler dig inspireret.

© @ganni
2 / 11

@gannigiver dig masser af billeder fra blandt andet photoshoots og arrangementer og diverse streetstyles.

© @hm
3 / 11

@hmposter blandt andet billeder, der indeholder forskellige shoppinggallerier, style-inspiration og teasere om nye kampagne-samarbejder.

© @monki
4 / 11

Følg@monki, og gør dig klar på en masse fest og farver i dit Instagram-feed.

© @zara
5 / 11

@zara opdaterer dig på de nyeste kollektioner og items, der netop er landet i butikkerne.

© @guccis
6 / 11

@guccis Instagram-konto er fyldt med flotte kampagnebilleder, editorials og produktbilleder.

© @madsnorgaard
7 / 11

@madsnorgaardbidrager med masser af farverige outfits, samt inspiration til, hvordan du styler de velkendte striber.

Derudover kan du også holde dig opdateret på deres forskellige lagersalg.

© @stellamccartney
8 / 11

@stellamccartneygiver på Instagram et indblik i sit personlige univers.

Det betyder både post om far-McCartney, fødselsdage og selvfølgelig lækre billeder af egne design.

© @stinegoyastudio
9 / 11

@stinegoyastudio holder sin profil enkel med opdateringer af brandets nyeste kollektioner og styles.

© @baumundpferdgarten
10 / 11

@baumundpferdgarten har både streetstyle, glimt fra modeshows samt flotte og farverige inspirationsbilleder.

© @chanel
11 / 11

@chanels profil på Instagram giver dig mulighed for at lære det ikoniske brand bedre at kende.

De kombinerer Karl Lagerfelt og modeshows med backstagebilleder og kampagnevideoer.