Gestuz’ kreative direktør: Det bedste råd, jeg har fået
Vi har mødt Sanne Sehested, kreativ direktør for Gestuz, til en snak om arbejdsfilosofi, inspiration, og hvordan det er at designe for det succesfulde danske brand
HVERDAG
Min dag begynder ... “klokken 6.00, hvor jeg skal have mine to drenge op af sengen. De er B-mennesker og slowstartes ligesom jeg selv.”
Min træningsrutine ... “er en blanding af styrketræning og cardio fire gange om ugen.”
En hverdagsklassiker er ... “god musik og kaffe i bilen på vej til arbejde – og altid et par opkald til mine veninder. Jeg ringer til dem, der er lige så tidligt oppe som mig selv – de ved godt, at det er der, jeg har tid til at snakke.”
Hverdagslykke er ... “særligt vores aftener hjemme med familien rundt om spisebordet, når vi er samlet og har tid til at hygge os, børnene laver lektier, og vi taler om dagen, der er gået.”
Min dag slutter med ... “at jeg fikser ting og ordner mails. Når jeg har ferie, elsker jeg at læse og at gå i seng med en god bog. Men jeg skal holdes til ilden. Jeg er helt klart mest til krimier.”
Jeg holder aldrig op med at bruge ... “læbepomade. Jeg er afhængig af det, og jeg bruger primært en fra Biotherm.”