Ugens Costume Icon: “Sådan opnår jeg lange og fyldige øjenvipper”
Maria Lapholm blev udvalgt til at være ansigt i kampagner for både Dior og Wood Wood via Costume Icon. Lad dig inspirere af hendes farverige Instagram profil.
Af
Amalie Juul
— 06. juli 2020
Hver uge præsenterer Costume Ugens Icon, hvor redaktionen udvælger en af de profiler, som har meldt sig til at deltage i kampagner via platformen Society Icon – en app, der muliggør samarbejder mellem Instagramprofiler og brands.
Bliv selv Icon
Du kan selv blive et Icon, og du behøver hverken at være influencer eller have mange følgere for at blive udvalgt til samarbejder. Det essentielle er, at du kan spejle dig i Costumes univers, og at du ønsker at være en del af det.
Hvordan vil du beskrive din Instagramprofil? “Farverig og fyldt med rejseminder samt hyggelige stunder fra dagligdagen.”
Hvor vil du helst rejse hen? “For en uge er det uden tvivl Bali. Jeg rejste en masse i Asien sidste år, og Bali slog samtlige steder, jeg ellers har rejst. Så kæmpe anbefaling fra min side. For en weekend vil jeg rejse til en storby i Europa. Den står mellem Paris og London, som er to af mine absolutte favoritbyer.”
Hvad har du senest brugt 1000 kroner på? “Et par pastelfarvede New Balance sneakers.”