©

Acne Studios satser på nyt blod

Den 11-årige søn af Acnes kreative direktør er ansigt for mærkets efterårskollektion til kvinder

Acne Studios' kreative direktør, Jonny Johansson, vil gerne have fat i den helt unge generation. Derfor har han valgt sin 11-årige søn, Frasse, som ansigt for mærkets efterårskollektion til kvinder:

“Jeg har set den nye generations holdning til mode, hvor snittet, formen og tøjets karakter er den afgørende faktor frem for at søge godkendelse fra samfundet eller følge opstillede normer," fortæller Jonny Johansson, og forklarer hvordan, det fik ham til at tænke på sin søn:

“Jeg tænkte straks på Frasse, da han for mig er indbegrebet af den nye generation. Det var mig, der spurgte ham, og jeg er glad for, at han ville være en del af kampagnen."

Kampagnen er skudt af fotografen Viviane Sassen, der også står bag de smukker billeder og videoen af mærkets undertøjskollektion.