Asos lancerer nyt brand skabt af teenagere
Det britiske onlinemekka er klar med et budgetvenligt mærke, der er lavet af og til generation Z
AfCollusion er navnet på Asos’ seneste satsning; Et nyt mærke, der tager inklusivitet skridtet videre, da det er blevet til i samarbejde med seks unge repræsentanter fra den målgruppe, mærket henvender sig til.
Samarbejdspartnerne tæller passionerede sjæle inden for hvert deres felt, heriblandt stylister, aktivister, studerende, forfattere og YouTubere. Asos håber, at den nye tilgang vil bidrage til, at Collusion rammer den kræsne digitale generation Z, der hele tiden efterspørger forandring. Derfor vil mærket konstant blive gentænkt af nye samarbejdspartnere, så designprocessen aldrig står stille.

Udvalgte styles er allerede landet online og flere af de nye design henvender sig til både mænd og kvinder. Se mere på Asos.com.
På billedet ses de seks unge, der har bidraget til Collusions første kollektion.
