
Bestseller giver en hel dags omsætning til velgørenhed
Fredag 10. april kan du shoppe med god samvittighed. Bestseller afholder nemlig velgørenhedseventet Give-a-day, hvor hele omsætningen går til velgørenhed
AfHar du planer om at shoppe nye forårsitems i den kommende tid, så kan du med god samvittighed gøre det fredag 10. april, hvor Bestseller afholder velgørenhedseventet Give-a-day. Konceptet er egentligt meget simpelt: Hver gang der bliver solgt en vare i en af Bestsellers butikker, eller på deres webshop, går beløbet til en samlet pulje, der blandt andet skal være med til hjælpe underernærede børn og bekæmpe, at børn dør af malaria.
Vi vil give noget tilbage til samfundet Det er første gang at modevirksomheden Bestseller, der også i år kan fejre 40 års jubilæum, afholder sådan et velgørenhedsevent. Med 40 år på bagen handler det i følge Bestsellers direktør Mogens Werge om at give noget tilbage, af den succes virksomheden har opbygget:
"Give-a-day handler om at give noget tilbage til de samfund, hvor vi har opbygget vores succes, og hjælpe mennesker i nød. Vi ønsker at gøre vores medarbejdere og kolleger stolte og skabe opmærksomhed om de velgørende formål, som vi støtter både lokalt og globalt.”