Beyoncés partnerskab med Topshop er på vej

Nedtællingen er begyndt: Nu lander Beyoncés første kollektion snart i butikkerne. Læs mere om det seje samarbejde her

Sidste år kom nyheden om et partnerskab mellem Beyoncé og Topshop.

Siden da har vi utålmodigt ventet på resultatet – og nu kan vi endelig begynde den officielle nedtælling til samarbejdets lancering, som lander til april

Sangstjernen, hvis privatliv for nyligt blev lidt mere offentligt, har skabt et sportsmærke med Topshop som partner i projektet.

Billeder af den første kollektionen har endnu ikke set dagens lys, men den vil henvende sig til “kvinder, der dyrker yoga eller går i motionscenter, såvel som dem, som bare gerne vil ligne, at de gør det,” fortæller Philip Green, formand for firmaet Arcadia Group, der ejer Topshop.

Beyoncé for Superbowl

Ifølge formanden, var partnerskabet med den hårdttrænende Beyoncé en oplagt mulighed for at udvikle sporty design:

“Vi har kigget på den kategori, som udspringer af mode inspireret af fitness, og vi ved, at det rammer lige i hjertekulen af vores kunder. Et partnerskab med Beyoncé, et af verdens mest hårdtarbejdende og talentfulde mennesker, som bruger mange timer af sit liv på at danse, øve og træne, er en unik mulighed for at udvikle denne kategori.”

Mens du venter på, at mærkets første kollektion lander til april, kan du fordrive tiden med at læse alt det, du ikke vidste om Queen B.

MERE FRA COSTUME