Britney Spears er Kenzos nye kampagnemodel
For første gang nogensinde er poplegenden ansigt for et luksusmærke. Se de vellykkede kampagnebilleder her
AfBritney Spears har været et kendt ansigt i årtier, men hun er alligevel aldrig rigtig blevet associeret med modeverdenen. Selv da hun var på toppen af sin karriere, var hun ikke fast inventar ved modeshows og har aldrig deltaget i det prestigefyldte Met Gala.
Men nu medvirker poplegenden for første gang i en kampagne for et luksusmærke, da hun ansigt for Kenzos forårskollektion.
Ifølge Kenzos kreative direktører, Carol Lim og Humberto Leon, faldt valget på Britney Spears, da kampagnen spiller på nostalgi og skal anses som en hyldest til Kenzo Jeans’ debut i 1986.
Kampagnen blev skudt i Paris af Peter Lindberg, og indeholder referencer til 80’erne med opsigtsvækkende design i klare farver, heriblandt en cropped sweatshirt, der afslører 36-årige Spears’ tonede mave, og over-knee støvler med snører.
“Denne kollektion er meget ungdommelig. Vi havde det virkelig sjovt på settet, selvom det var lidt mærkeligt for mig først. Jeg er vant til at skyde i et studie eller et lille sted, og det her var på gaden … og jeg havde virkelig promiskuøst tøj på,” udtaler Britney Spears til Vogue.
Du kan se Kenzos nye kampagne herunder.




