Burberry hædrer unge musikere

Det britiske modehus lancerer solbrillekollektion i samarbejde med nye, britiske musiktalenter

Burberry hylder upcoming, britiske bands med en ny solbrillekollektion.

Det er ingen hemmelighed, at musik spiller en stor rolle for Burberrys kreative direktør, Christopher Bailey. Parfumen Beat blev skabt til tonerne af Baileys favoritsange, og der lyder altid britisk musik til Burberrys modeshows. Derfor er det helt naturligt, at årets solbrillekollektion har fokus på upcoming-talenter fra den britiske musikscene.

Modehuset forener med den nye kollektion god stil med god musik i samarbejde med fire unge bands. De unge musikere lægger ikke alene ansigt til kampagnens billeder - hvert band har også indspillet en musikvideo for Burberry. Videoerne byder på cool britisk attitude og - selvfølgelig - cool solbriller.

Se musikvideoerne her.

Forelsker du dig i musikken, kan den downloades på iTunes - og forelsker du dig i solbrillerne, kan de blive dine på Burberry.dk.

Solbrillerne koster fra 1.530 kr. til 1.980 kr.