
#celebratingmonogram
Louis Vuittons logo lever videre i helt ny kampagne, hvor nogle af verdens mest kreative modefolk fortolker modehusets legendariske monogram
AfDenne sommer har modebranchen været bidt af en gal (og smuk) logomania med Alexander Wangs navn perforeret i stoffet på flere dele af hans kollektion og Acnes uundgåelige sweatshirtmed guldskrift på. Og da Chanel viste sit SS15-show i går stod det klart, at vi ikke er færdig med logoer. Det er Louis Vuitton så absolut heller ikke, og de giver deres velkendte monogram nyt liv i spritny kampagne.
Her fortolker moderne ikoner som Karl Lagerfeld (you know him), Christian Louboutin (ham med de røde såler på skoene), Marc Newson (industriel designer), Rei Kawabuko (japansk modedesigner og grundlægger af Commes des Garçons), Cindy Sherman (amerikansk fotograf og instruktør) og Frank Gehry (verdenskendt arkitekt) det legendariske LV-monogram. Det er der kommet en række smukke billeder og en video ud af. Du har måske allerede set den smukke Freja Beha på billederne fra Louboutins fortolkning, men ellers kan du se dem alle seks herunder.
De seks værker kan du også opleve ekslusivt i Louis Vuitton-butikken på Amagertorv i København samt på de glitrende sider i verdens førende magasiner (se bare side 2 og 3 i det helt nye nummer af Costume).