
Club Monaco går på Tumblr med topbloggerne
En interaktiv lookbook for efterårssæsonen skabes på Tumblr i samarbejde med store internationale blogs
AfClub Monaco er i denne måned gået live med et helt nyt online initiativ, der sætter modellerne på bænken for deres efterårskampagne og i stedet giver anførerbindet til de sociale mediers kendte ansigter. Hele deres lookbook for efterårssæsonen 2013 vil nemlig fortolkes af otte store internationale blogs via billeder, der postes på Tumblr.
Club Monaco's vicepræsident for marketing og kommunikation, Ann Watson, siger om projektet: “Dette innovative, spændende samarbejde er en game-changer i industrien, da det giver redaktører direkte adgang til sæsonbestemte arkiver, der kan downloades, og giver forbrugerne mulighed for at udvælge og dele Club Monaco's mode.”
Find Club Monaco's Tumblr HER.
Bloggerne er:
Camille Over the Rainbow - Le Blog De Betty - After The Cups - The Only Magic Left is Art - You Have Broken The Internet & TravelWell - Sincerely Jules - Twin Shadow - A Well-Traveled Woman