Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

© Louis Vuitton-kampagne fra 2014

Det er slut med Louis Vuitton, som du kender det

Det ikoniske indpakning får ny makeover og afsløres lige her

Det populære franske modehus er lige så kendt for deres ikoniske indpakning med æske og bånd i samme brune farve som deres ikoniske monogram. Men det er slut nu.

I hvert fald med deres indpakning, som nu har fået et helt nyt look. Den nye serie af emballage er i en smuk safran-farve, som er helt særligt udvalgt til at skabe en ny og anderledes visuel signatur for Louis Vuitton.

Farven, der hedder Imperial Saffron, er dog langt fra tilfældigt udvalgt, da den i forvejen har været en del af Louis Vuittons historie i mere end 150 år og derfor er til at finde på en række af modehusets ikoniske produkter.

Fra i dag vil Louis Vuittons indpakning være i denne safran-farve sammen med de blå bånd og hanke. Kombinationen af de to farver er med til at understrege et langt mere moderne look og skaber en ny visuel æstetik for Louis Vuitton.

Du kan selv vurderer, hvad du synes om Louis Vuittons nye makeover lige her nedenfor.

© Louis Vuitton Mallertier
© Louis Vuitton Mallertier
Mere om Modenyheder? Få Costumes nyhedsbrev