
Dette ikoniske brand får stort comeback i 2018
Mærket vil muligvis overgå Guccis popularitet – og hvis du skynder dig, kan du stadig kan nå at investere i deres logo-tasker uden at tømme bankkontoen
Af — 03. juni 2018Gang på gang beviser modens foranderlige verden, at man aldrig skal sige aldrig, når det kommer til tendenser eller mærker.
Der kommer nemlig hele tiden nye bølger til, som bringer udskældte look eller glemte mærker tilbage, hvilket er tilfældet med et ikonisk luksusmærke, som efter længere tids fravær i modebilledet pludselig står øverst på alles ønskeliste i 2018.
Her er tale om Fendi, der igen er blevet überpopulært, muligvis takket være den genopståede logomani-tendens anført af modehuse som Gucci og Dior. Fendis nyvundne popularitet kommer ikke mindst til udtryk på Instagram, hvor stjerner som Bella Hadid og Kim Kardashian har vist billeder med det velkendte F-logo på både tøj og tasker.