Fem superstjerner bag ny Cartier kampagne

Cartiers Pasha ur er blevet opdateret i en ny og edgy version, der lanceres i samarbejde med fem nye ambassadører.

Pasha-de-Cartier-Rami-Malek-Willow-Smith-Troye-Sivan-Maisie-Willi...

Pasha-de-Cartier-Rami-Malek-Willow-Smith-Troye-Sivan-Maisie-Willi...

© Cartier

Skuespiller Rami Malek, sanger Troye Sivan, rapper og danser Willow Smith, skuespiller Maisie Williams samt rapper og sanger Jackson Wang. Det er de fem unge frontfigurer for Cartiers nye kampagne.

Kampagnen er en del af Cartiers relancering af deres karakteristiske kult-ur Pasha, der har været en del af huset siden 1980'erne, men som med lanceringen præsenteres i en ny og innovativ model, der gentænker Pasha-urets klassiske udtryk.

"Vi er glade for at kunne løfte sløret for denne kampagne og derved introducere disse ekstraordinære talenter for vores publikum. Cartier er et nytænkende hus, der konstant udforsker kreative løsninger, og som er forpligtet til at skabe innovative kampagner og kollektioner, der taler til alle målgrupper", fortæller marketing- og kommunikationsdirektør Arnaud Carrez om kampagnen.

Ud over kampagnebillederne har Cartier skabt en film med de fem ambassadører, hvor du kan få et indblik i hver deres kreative verden, samt fem kortfilm, der er dedikeret til hver af de fem personligheder. Alle film kan ses på Cartiers hjemmeside.

Pasha de Cartier-uret lanceres den 4. september og udkommer i henholdsvis 35mm og 41mm i versionerne stål, guld, en skeleton version (hvor de mekaniske dele er synlige bag urskiven) samt en model omkranset af diamanter. Nedenfor kan du få et glimt af modellerne.

Pasha ur
© Cartier