Opdateret 6. marts: Find links til de tre styles i bunden af artiklen.
Det danske mærke Ganni forstår om nogen, hvordan man skaber hype. Det samme gælder for den italienske blogger Chiara Ferragni, kvinden bag The Blonde Salad, der med sine seks millioner Instagram-følgere har opnået kendisstatus som en af de største stjerner på de sociale medier.
Nu forenes de to stærke modekræfter i et tøjsamarbejde, som sættes til salg på Theblondesalad.com, når Chiara Ferragni slår de virtuelle døre op til sin nye webshop. Udvalget er begrænset til enkelte, eksklusive styles og samarbejder med luksusmærker, herunder Giuseppe Zanotti, MSGM, N° 21 – og Ganni.
Om det nye partnerskab udtaler Gannis kreative direktør, Ditte Reffstrup:
“Vi har set en klar tendens i retning af, at influencers forvandler deres personlige blogs til mere omfattende modeplatforme med flere andre bidragsydere, samarbejder, webshops og så videre, og vi er begejstrede for at være en del af denne rejse for Theblondesalad.com. Med mere end seks millioner Instagram-følgere, og adskillige modemagasinforsider og -serier, har Chiara Ferragni en unægteligt stærk, international stemme, der passer godt til vores publikum.”