Joann Van Den Herik. Et navn, du bør skrive dig bag øret, for den 19-årige model står til at få en lys fremtid i modebranchen.
Hun er kusine til to af tidens mest eftertragtede modeller, Gigi og Bella Hadid, og nyt kampagneansigt for Debenhams lingeri.
Joann skrev kontrakt med et modelbureau i slutningen af sidste år og hun har på kort tid opbygget en solid følgerskare på Instagram, der lovpriser modellen for at fremme kropspositivitet. Joann er nemlig udstyret med flere kurver end sine kusiner, som hun stolt viser frem på det sociale medie og i den nye lingerikampagne.
“Jeg synes, det er meget vigtigt, at vise alle drenge og piger derude, at størrelse er ligegyldigt og at du er perfekt som du er. Det oversætter jeg til mit arbejde som model og på sociale medier,” forklarer Joann om sin mission.
Selvom den 19-årige hollænder fremstår selvsikker i dag, har hun tidligere kæmpet med selvtilliden og synet på egen krop:
“Hele mit liv har jeg fokuseret på min vægt. Igennem min opvækst tænkte jeg, at ‘fed’ er det værste, du kan kalde nogen. Men at kalde nogen fed siger mere om den person, der siger det,” skriver Joann i et nyligt Instagram-post.
Sharon Webb fra Debenhams er begejstret for at have Van Den Herik i front for mærkets Gorgeous DD+ lingeri, som inkluderer større undertøjsstørrelser:
“Joann er en fantastisk ambassadør. Hendes positive attitude og kropsbudskab er utroligt inspirerende og noget, som mange kunder kan relatere til,” udtaler Sharon Webb.