H&M lukker mærket, der stod bag dine jeans i 00'erne

Hvis du vil nå at sikre dig en style, så skal du skynde dig, da webshoppen er sat til at lukke 31. december

© Cheap Monday

Du kan ikke sige highstreet uden at sige H&M Group. Det svenske konglomerat står bag en lang række populære mærker, heriblandt & Other Stories, Cos, Weekday og Monki, samt de nyere tilføjelser Arket og /Nyden.

Men nu meddeler H&M, at de lukker et af deres mærker: Cheap Monday. I en pressemeddelelse skriver H&M Group, at Cheap Mondays salgstal har været nedadgående igennem en længere periode, og H&M vælger derfor at strømline deres forretning og fokusere på mærker, som har formået at tilpasse sig den nye, digitale virkelighed.

“Vi er nødt til konstant at udvikle vores forretning og hvad vi vælger at investere i. Vi ser meget gode muligheder og stort potentiale i alle de andre mærker, som både udvikler sig positivt digitalt, såvel som i fysiske butikker,” udtaler Anna Attemark, Head of New Business hos H&M Group.

Hvis du vil nå at sikre dig et par jeans fra det svenske mærke, så skal du skynde dig, da Cheap Mondays webshop er sat til at lukke 31. december 2018.