Kan Rihanna virkelig sælge alt?

Rihanna er kendt for sin skønhed og rå attitude, og ifølge en ny undersøgelse, vil hun nu blive kendt som stjernen, der kan sælge alt

Hvis du ikke kender eller kan genkende Rihannas smukke ansigt, må du have levet under en sten de sidste mange år, for Rihanna er her, der og alle vegne.

Hun har evnen til både at kunne være i front for luksusbrands som Dior, samtidigt med, at hun kan lancere sin egen sneakers-linje for Puma – og det virker som om, at uanset hvilket brand hun samarbejder med, vil alt, hvad hun rører ved blive en succes.

Hvilket netop også er blevet bevist via en ny undersøgelse af The Npd Group, som har sammenlignet forskellige stjerners evne til at sælge de produkter som de repræsenterer.

Jo bredere en fanskare stjernen har, jo bredere antal mærker og produkter, vil stjernen potentielt kunne repræsentere med succes. Alt efter hvor højt et antal mærker den enkelte stjerne vurderes at kunne repræsentere, jo højere vil han eller hun blive placeret på listen.

På denne liste ligger Rihanna altså som en klar nummer et, over Beyoncé som nummer to, Jennifer Lopez på syvendepladsen og Khloé Kardashian som nummer ni.

Undersøgelsen er kommet frem til, at Rihanna ville kunne repræsentere 367 brands, hvilket gør hendes evne til at repræsentere et mærke, tre gange højere end den normale a-liste kendis.

Så nu er det officielt: Rihanna kan virkelig sælge alt.

GÅ IKKE GLIP AF NOGET!