København er centrum for Givenchys kampagne
Det eksklusive modemærkes nye kampagne er dedikeret til Danmark; billederne er skudt i København og har den danske model Frederikke Sofie i front
Af — 12. januar 2017Danmark, og i særdeleshed København, har fået en fremtrædende plads på det globale modelandkort. Det er både sket i kraft af Copenhagen Fashion Week, samt danske modeller og designere.
Og nu har København endnu engang gjort sig bemærket, da Givenchy har valgt at lade den danske hovedstad danne rammen om deres nye Pre-fall 17-kampagne.
Givenchys kreative direktør, Riccardo Tisci, har personligt peget på København som location på grund af byens “tidløse natur-inspirerede design i futuristiske, arkitektoniske omgivelser,” skriver Givenchy på mærkets hjemmeside.
Billederne er taget på ikoniske spots som spillestedet Vega, ved Hotel Astoria samt den velkendte, hvide tankstation, der er designet af Arne Jacobsen, der ligger nord for København.
Kampagnemodellerne er det danske stjerneskud Frederikke Sofie, svenske Elsa Hosk og norske Iselin Steiro.
Se de smukke billeder herunder.





