

Mangler du bevis for, at sneakers og strutskørt er et godt match? Man Repeller giver dig opskriften på sæsonens sejeste look
Af — 14. februar 2020Leandra Medine Cohen er teamet op med Louis Vuitton om en ny kampagne, hvor hun har stylet modehusets nye forårskollektion af sko.
Medine er kvinden bag Man Repeller, der startede som en personlig blog og siden er blevet et velkendt brand og populært livsstilssite, som behandler alt fra personlige historier over modetrends til kontroversielle emner.
Først og fremmest ønsker Medine at gøre op med forestillingen om, at mode og intellekt er modsætninger, hvilket hun beviser ved at formidle mode med både kant, personlighed, kløgt og humor. Sejt!
Leandras stil skinner igennem i den nye Louis Vuitton-kampagne, hvor stylingen er en smule mere nedtonet end stilikonets overdrevne Man Repelling outfits, men stadig bærer præg af det quirky twist, som har sikret Leandras succes.
Feminine og maskuline referencer mikses på kryds og tværs i tråd med Louis Vuittons nye skokollektion, som inkluderer alt fra loafers og sneakers til tårnhøje blokhælstiletter. Skokollektionen forener det gode, traditionelle håndværk, som Louis Vuitton er kendt for, med et mere nytænkende, cool og sporty udtryk, der ligger naturligt i forlængelse af Man Repeller-stilen.
Louis Vuittons SS20-skokollektion lanceres 17. februar, og i videoen herunder kan du følge Leandra Medine i New Yorks gader – og notere hendes stylingtips af forårets fodtøj.