Sexet og cool: Orseund Iris er det nye brand, stilikonerne ikke kan få nok af
Fra topmodeller som Bella Hadid til danske influenter som Jeanette Madsen. Orseund Iris er et af de mest hypede mærker lige nu, og det er der god grund til
Har du hørt om Orseund Iris? Muligvis ikke, men det er et mærke, du bør notere dig.
Trods det nordiskklingende navn er Orseund Iris ærkeamerikansk. Mærkets stifter, Alana Johnson, faldt over de to ord i en norsk ordbog, og valgte at kombinere dem, og det atypiske navn har ikke bremset mærkets succes.
Det unge mærkes succes skyldes ikke mindst en effektiv brug af sociale medier, der i kombination med Orseund Iris' forførende design tiltrak sig en række kendte kvinders opmærksomhed, heriblandt Kardashian/Jenner-søstrene, Bella Hadid og Emily Ratajkowski.
Siden har Orseund Iris også fået flere danske fans, såsom Rotate-designerne Jeanette Madsen og Thora Valdimarsdóttir.