Sarenza lancerer egen skokollektion

Med inspiration hentet fra byernes by, Paris, lancerer den online skogigant nu deres egen kollektion

Sarenza har i snart 10 år forsynet hele verden med et online shoppingmekka for skoelskere på deres webshop. Nu har den franske skogigant taget skridtet videre, og har designet deres helt egen skokollektion.

Kollektionen, der har fået navnet Made by Sarenza, er udviklet i et tæt samarbejde med kunderne, og der har været stor fokus på ikke blot at skabe en stærk og stilrigtig kollektion, men også en kollektion med komfortable sko, der kan bæres hele dagen uden at få ømme fødder. Det fortæller Charlotte Dereux, Marketing & Brand Director hos Sarenza, da Costume møder hende til lanceringen i Paris, hvor webshoppen har sit hovedsæde.

Støvler 1.006 kr., loafers 1.162 kr.og pumps 850 kr.

Made by Sarenza er inddelt i fire underlinjer, der alle tager udgangspunkt i nogle af de mest karakteristiske kvarterer i Paris: Bataclan, Monceau, Rue du Cherche Midi og Rue du Dames - og resultatet er fransk finesse til tåspidserne.

"Der er plads til at lege med udtrykket med vores kollektion, og vi har forsøgt at ramme bredt ud til alle vores kunder med de fire underlinjer - fra den edgy pige, der kan lide herreinspirerede detaljer, og til pigen, der kan lide det mere preppy look," fortæller Charlotte Dereux til Costume.dk.

Se hele kollektionen på Sarenza.dk og shop samtidig rundt i et af verdens største udvalg af sko med mere end 700 forskellige brands.