Se den nye Burberry-kampagne

De to britiske skønheder og ikoner, Naomi Campbell og Jourdan Dunn, er stjernerne i Burberrys helt nye forårs- og sommerkampagne. Se de første billeder her

15. december 2014 af Trine Oehlenschlæger Joensen

Tag en 44-årig modellegende, der har været i branchen i snart 30 år, Naomi Campbell, og sæt hende sammen med en af industriens kommende ikoner, den 20 år yngre Jourdan Dunn, og du har Burberrys nyeste kampagne. 

De to topmodeller har aldrig arbejdet sammen før, hvilket næsten er svært at forstå, når man ser de betagende billeder af de to sammen. Godt set Burberry.

Kampagnen er, som kollektionen selv, fuld af liv og skudt af den legendariske Mario Testino. På billederne er der fokus på den ikoniske Burberry trenchcoat, den nye Burberry bee bag og de håndmalede items. Jakkerne kan allerede nu købes på Burberry.com og den fulde SS15-kollektion vil ramme butikkerne 5. januar 2015.

 

Vi har også fået lov at få et smugkig bag om Mario Testinos kamera, og med to så erfarne damer som Jourdan og Naomi kan det næsten være svært at se, hvad der er kampagnebilleder, og hvad der er skudt behind the scenes.

Om selve fotoskydningen siger Naomi: “Det er altid en fornøjelse at arbejde med Mario Testino: Vi startede i branchen samtidig for 28 år siden, så vi har en forståelse og lethed ved at arbejde sammen. Hans fotografier er specielle og resultatet er altid fantastisk. Og jeg var begejstret for at arbejde sammen med Jourdan Dunn for første gang - det var virkelig sjovt. Men fremfor alt er det altid givende for en kunstner at arbejde på en kampagne for et verdensklassesprodukt.” 

Se den smukke kampagnevideo her og lad dig forføre af både modeller og kollektion. Vi har i hvert fald skrevet trenchcoaten på ønskesedlen til foråret.

Måske er du interesseret i ...

Seneste