Triumph teamer op med verdenskendt modefotograf

Triumph hylder den naturlige kvindekrop i samarbejde med den anerkendte modefotograf, Marc Hom, i ny kampagne

I forbindelse med Triumphs nye kollektion, Shape Sensation, har undertøjsmærket fra 1886 satset på en storslået kampagne. Kampagnen består af 47 portrætter af 20 naturligt smukke kvinder i alderen 26-60 år, hvoraf fem er danske.

Billederne er skudt af den danske verdenskendte fotograf, Marc Hom, som blandt andet har skudt billeder for store magasiner som Vogue og Harper's Bazaar samt anerkendte brands som Gucci og Max Mara. Den New York-baserede fotograf har desuden skudt portrætter af flere af verdens største berømtheder, som blandt andre den amerikanske præsidentfamilie, Johnny Depp og Gwyneth Paltrow.

Den unikke portrætserie kan opleves hele efterårssæsonen i alle Magasin-huse og alle Triumphs butikker i Danmark.

Med den unikke kampagne ønsker Triumph at hylde de skønne og naturlige, kvindelige former, og den nye kollektion er skabt til at fremhæve netop disse. Kollektionen er lavet til kvinder i alle aldre og størrelser, og er inspireret af 40'ernes pin-up look tilføjet moderne detaljer, såsom usynlige syninger og komfort.