Burberrys julekampagne © Burberry

Twitter til Burberry: Vi kræver en spillefilm!

Det sker sjældent, at en kampagne får megen opmærksomhed, men Burberrys falske trailer har fået folk til tasterne

I sidste uge lancerede Burberry festkampagnen The Tale of Thomas Burberry – en tre-minutters lang trailer til en fiktiv spillefilm, som viser de begivenheder, der har formet det ikoniske modehus.

Og nu ser det ud til, at offentligheden – inklusiv hovedrollerne selv – ønsker, at der skal laves en egentlig spillefilm i forlængelse af kampagnen.

“Jeg ønsker, at der skal være en spillefilm,” udtaler skuespillerinden Lily James til WWD, og fortsætter:

“Og med den mængde optagelser, vi har skudt, er jeg sikker på, at de kunne have lavet en film.”

Twitter har talt

Det sker sjældent, at en kampagne får megen opmærksomhed, men Burberrys falske trailer har fået folk til tasterne. Twitter har talt – brugerne kræver en spillefilm. Se, de mange tweets, der opfordrer til en spillefilm, herunder.

Burberry har endnu ikke kommenteret på Twitter-brugernes ønsker, men vi krydser fingre for et lille julemirakel.