Velgørende T-shirt i tråd med tidens trends

Just Female står bag en ny T-shirt, som støtter Hjerteforeningens godtgørende arbejde med unge, der rammes af hjerte-kar-sygdomme

En af sæsonens helt store tendenser er statement T-shirts – og gerne en hvid variant med rød skrift.

Hvis du vil hoppe med på tendensen, opfordrer vi til samtidig at støtte den gode sags tjeneste med en ny T-shirt fra Just Female, som er lavet i samarbejde med Hjerteforeningen.

T-shirten er en del af kampagnen #Iheartyou, hvis formål er at skabe fokus på unge mennesker, der rammes af hjerte-kar-sygdomme. Hele overskuddet fra salget af T-shirten går til Hjerteforeningens netværk for unge, GUCH (Grown Ups with Congenital Heart defects).

Den nye T-shirt fra Just Female og Hjerteforeningen koster 349 kroner.

Den nye T-shirt fra Just Female og Hjerteforeningen koster 349 kroner.

GUCH-netværket er topaktuelt, da det forventes, at antallet af personer med medfødte hjertelidelser vil stige til 20.000 inden for det næste årti.

“Kampagnen skal sætte fokus på, at det ikke kun er ældre mennesker, som får og skal leve med en hjerte-kar-sygdom, men at unge mennesker desværre også rammes. Det er så vigtigt for os med gode samarbejdspartnere, der kan hjælpe med at sætte fokus på vores arbejde,” siger Mette Hattens fra Hjerteforeningen.

Just Females T-shirt bliver tilgængelig i løbet af maj, hvor den kan erhverves for 349 kroner på Justfemale.dk og Hjerteforeningen.dk.