
Won Hundred lancerer ny unisex-kollektion
“Unisex-styles er for dem, der vil udvikle deres egen personlige stil” – se det første sneak peek af kollektionen lige her
AfFlere modebrands begynder at designe unisex-kollektioner, som udspringer af opfattelsen, at det er personlig stil og ikke kønnet, der er i fokus. Senest har vi setAlexander Wangs samarbejde med Adidas og Les Deux i kollaboration med Kopenhagen Fur, og i begge tilfælde var resultatet vellykket.
Nu lancerer det danske modebrand Won Hundred også en unisex-kollektion bestående af vendbarer sweatshirts i blød jersey og T-shirts med ligeskåren pasform. De forskellige styles hedder Warsaw, Prague og Detroit.
Grundlægger og kreativ direktør af Won Hundred, Nikolaj Nielsen, fortæller om kollektionen:
“Jeg tror på det stærke og velovervejede statement, som unisex-mode bidrager med. Unisex-styles er for dem, der vil udvikle deres egen personlige stil. Dem, som er ligeglade med, om styles er til ham eller hende. En ubesværet personlighed, der bare finder glæde i at klæde sig på.”
Unisex-kollektionen bliver lanceret til oktober 2016, og priserne kommer til at ligge i mellem 800-1.400 kroner.