© Sephora

Konkurrence: Vis dit makeup-look, og vind en rejse til Paris

Hvem drømmer ikke om en tur for to til den franske hovedstad med alt betalt?

I år er det ti år siden, at den franske beautykæde Sephora første gang slog dørene op i Skandinavien – og det skal fejres med stil! Har du makeup-evnerne i orden, kan du blive den heldige person, som får lov til at invitere din veninde eller kæreste med på storbyferie i sydens sol. Naturligvis med både fly og overnatning på Sephoras regning.

Først Stockholm – så Paris

For at fejre det runde jubilæum skyder beautykæden nemlig gang i en helt særlig konkurrence på Sephora Scandinavia’s Instagram-profil.

Reglerne for at deltage er enkle: Glam dig op, og vis dit bedste makeup-look med hashtagget #beautyup2win. Så kan du være blandt de otte udvalgte finalister, som Sephora flyver til Stockholm d. 8. juni for at deltage i det eksklusive finaleevent.

Til eventet vil der ikke blive sparet på hverken glitter, glamour eller party-stemning, og aftenen rundes af med, at en jury af anerkendte personligheder fra skønhedsverdenen udkårer vinderen af konkurrencens hovedpræmie: en tur for to til Paris – byen, hvor Sephora startede – samt et gavekort på 100 euro til beautykædens overdådige flagship store på Champs-Élysées.

Måske er du til et bold look med dybe toner? Masser af skarpe farver i ægte Euphoria-stil? Eller noget helt tredje? Slip kreativiteten løs, og vær med i konkurrencen!

Sådan deltager du:

  1. Skab et kreativt makeup-look, og tag et billede af det.
  2. Post billedet på Instagram med #beautyup2win.

Du kan se meget mere om konkurrencen her.

© Sephora

D. 9. maj er det præcis ti år siden, at Sephora åbnede deres første butik i København.